divendres, 28 de novembre del 2008

OPINIÓ PERSONAL JUDITH VÁZQUEZ

La meva opinió sobre aquestes músiques es que són originals, ja que al segle XX hi van haver molts canvis en la época de la música, jo crec que no és el motiu que "sonin malament" podriem dir que en aquell segle les trobavem una mica extranyes, però això són com tots els segle que cada segle a mesura que passen els anys les coses canvien i la música és més renovadora.
Jo crec que seria molt necessari entendre les musiques perqué crec que cada música té un sentit diferent encara que no ho sembli i si no sabem que volen dir les musiques no tindría sentit. Davant de totes aquestes músiques que hem treballat crec que si que existeix un o altre tipus de perjudici,crec que per a la gent no són compresibles, encara que la gent que está endinsada en el món de la música no hi troba cap inconvenient. Els perjudicis són els canvis de instruments en tots els segles un exemple ben clar és que una obra amb silenci fos una simfonia, o introduir en el món de la música noves tecnologies electróniques.
La simfonia que m'ha resultat més fácil d'entendre sincermant cap, encara que no domino el camp en el món de la música crec que m'han semblat rarament estranyes totes en concret, es a dir que no hi trobo sentit. Jo diria que la que m'ha costat més d'entendre de totes en general i la que m'ha sorprés més i m'ha semblat més original alhora és la de Karlheinz Stockhausen.