dimecres, 26 de novembre del 2008

OPINIÓ PERSONAL DE ROGER RECHE

OPINIÓ PERSONAL ROGER RECHE


Jo personalment crec que aquestes músiques, composades amb l'intenció que s'han composat sonen bé, però per nosaltres que estem acostumats a altres músiques que no tenen res a veure amb això, és a dir, que és un estil de música fora dels nostres voltants, jo crec que sona força malament, perquè a mi aquest estil de música no em convenç.En principi, seria necessari entendre-les a més a més d'escoltar-les, perquè en el cas de que ens haguessin d'agradar o ens les haguéssim d'aprendre, seria necessari escoltar-les moltes vegades i analitzar-les pas per pas, perquè sinó no tindria cap tipus de sentit escoltar-les, perquè no entendriem res de res.En molts casos existeixen prejudicis davant aquestes músiques, perquè hi ha molta gent que la societat d'avui en dia, especialment a la joventut actual, no ens interessa gaire aquest estil de música.Crec, personalment, que resulten poc comprensibles per nosaltres perquè no estem acostumats a aquest estil de música, i quan les escoltem queden una mica sorpresos.A mi personalment, una de les cançons que em resulta més fàcil d'entendre és la d'Igor Stravinski, perquè tot i que sigui molt empalagosa i a molta gent no li pugui agradar per qualsevol aspecte, a mi el món del piano és un dels molts mons de la música que em fascinan, per això al veure compositor qua ha sigut capaç de composar una cançó per piano d'aquest estil em fascina.Crec que per mi la tendència que més m'ha atret és la de la obra del senyor Krysztof Penderecki, perquè és una composició on el desordre és la base principal. Ens volen mostrar un tipus de "kaos" musical.Això és tot el que penso sobre el treball que hem fet durant aquests dies.